Vertrek - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Lisanne - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Lisanne - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

30 April 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Ha lieve lezer,

Vandaag breken de laatste paar uren in HCMC aan! Ondanks dat we eigenlijk voor het eerst een beetje konden uitslapen, waren we al aardig vroeg wakker om onze spullen in te pakken en uit te checken. Rond 10 was iedereen uitgecheckt en was er vrije tijd. Omdat ik zelf nog niet echt tijd had gehad om even te struinen over marktjes en wat souvenirtjes kon kopen, heb ik daarmee m’n vrije tijd ingevuld. Vlakbij ons hotel was een markt, die overdekt was, en daardoor eigenlijk heel heet. Dat was dan ook niet echt plezierig struinen… Half 3 zagen we elkaar weer in de lobby en vertrokken we met z’n allen naar het vliegveld. De taxi’s reden erg door en de receptioniste had de tijd om naar het vliegveld een beetje verkeerd ingeschat; toen we op het vliegveld aankwamen, bleek dat we veel te vroeg waren en zelf nog niet eens konden inchecken. Na een uur konden we inchecken en lieten we één van de deelnemers achter die nog door ging reizen naar Thailand en Australië. Vervolgens gingen we met z’n allen door de douane en richting de gate, het vliegtuig in. We verlieten HCMC alweer. Een heel gek gevoel, want we hebben er een heel jaar aan gewerkt en voorbereid, nu was binnen een week al weer voorbij – zo snel is het gegaan, maar wat een ongelofelijke week! Rond half 12 landden we op Doha waar we een zevenurige overstap hadden naar Amsterdam.

Liefs!