Counting Down - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu Counting Down - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu

Counting Down

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

19 Februari 2014 | Nederland, Pijnacker

Hallo allemaal!

Vandaag mijn eerste reisverslagje, gewoon nog vanuit mijn vertrouwde hometown, Pijnacker. Nog 11(!) dagen en dan stap ik in het vliegtuig naar Auckland, Nieuw Zeeland. Bijna alle spullen zijn gekocht, de backpack is afgesteld, en de contacten zijn gelegd. Ik heb er al zoveel zin in; op naar een nieuw avontuur!

Wel bizar, zo was ik hard aan het blokken voor mijn economische studie aan de uni en zo zit ik thuis met m'n laptop op de bank te zoeken naar reizen en visa te regelen. En dat allemaal in één maand.

Because, in the end we only regret the chances we didn't take!

Liefs,
Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Nieuwsgierig, spontaan en ondernemend.

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 12821

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 31 December 2016

Uitwisseling naar Toronto

23 April 2016 - 01 Mei 2016

EFR Study Trip Vietnam

02 Maart 2014 - 17 Augustus 2014

Nieuw Zeeland, Australië, Fiji en Kroatië

Landen bezocht: