Ready for take off - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Lisanne - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

02 Maart 2014 | Nederland, Pijnacker

Lieve lezers,

Over een paar uur is het dan zover. Een nieuw avontuur gaat dan beginnen. De afgelopen week heb ik van veel vrienden en familie afscheid genomen, er gezellig, maar wat ga ik jullie missen!
Het besef is er nog steeds niet echt hoor, dat ik voor 5,5! maand naar de andere kant van de wereld ga, heel gek!
Maar ik heb er zoveel zin in! Ik ben zo benieuwd naar wat dit nieuwe avontuur mij allemaal gaat brengen, watvoor mooie dingen ik ga zien, ga beleven en leer kennen. Ik zal proberen hier regelmatig een leuk verhaaltje te vertellen van wat ik allemaal meemaak.

22u vertrekt mijn vlucht. Nog 4 uur. SPANNEND
Liz, Sabine, Anna, Sabine, Sara en Nienke zwaaien mij uit op Schiphol, maar natuurlijk ook mijn moeder, mijn broertje en mijn zusje.
En dan begint het avontuur!

NEW ZEALAND HERE WE COME!

Liefs,
Lisanne

• 02 Maart 2014 - 20:28

Yvonne:

Hier dan ook even een bericht: geniet!!!! Goede reis! En een extra kusje voor je mams strakjes xx

• 09 Maart 2014 - 16:41

Lex En Juun:

Hoi!
    We hoorden al van Bert zijn bril. Gaat alles goed?
    Hier is de zomer losgebarsten!!
    X L/J

• 09 Maart 2014 - 16:51